czwartek, 10 maja 2012

Projekt Rainbow- Kolor Niebieski

Mani zrobiłam parę miesięcy temu, ale wygrzebałam i pokazuję, bo jakoś ostatnio nie lubię się z niebieskimi paznokciami.. A więc lakier bazowy kolor trochę podchodzi pod smerfowy, prawda? Musiałam się z nim niestety pożegnać bo zgęstniał (nie pamiętam jego firmy/nazwy). Kupiłam go w jakimś małym sklepiku za 3zł. Metodą gąbkową dołożyłam biały lakier, na okres zimowy taki mani pasował- śnieżny, dzisiaj nie połączyłabym takich kolorów natomiast uważam że efekt jest fajny :)









4 komentarze:

  1. Super to wygląda, jakbyś zanurzyła pazurki w śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest super. Myślę, że na tą porę roku też by się takie coś nadało tylko z innymi kolorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne, takie hmm 'zimowe' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń