środa, 23 maja 2012

Projekt Rainbow- Kolor Fioletowy

Dzisiejszym bohaterem będzie lakier Eveline Holografic Shine 411. Z tej kolekcji mam 5 lakierów i nie wiedziałam że takie cudeńka z nich! Lakier jest poprostu prześliczny, na odżywce eveline 8w1 i topem Avon Rewitalizująca baza przetrwał na moich paznokciach 5 dni! Pewnie nosiłabym go jeszcze dłużej bo starcie końcówek było minimalne, ale czeka spora kolekcja lakierów na testy :) Aplikacja jest bardzo łatwa, lakier jest rzadki ale bardzo przyjemnie się nim maluję i do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. Lakier muszę pochwalić jeszcze za błyskawiczne wysychanie :) Za 4,5ml zapłaciłam 2,99zł w drogerii Jasmin. Dodatkowo pokazuję pierścionek jaki kupiłam u Kasi  z tego bloga :) Niestety nie było dobrego światła i ciężko było mi złapać odpowiednie światło, lakier który został wykonany pierścionek to NFU OH 51.












7 komentarzy:

  1. Lakier śliczny ale pierścionek jest magiczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic mi się wpisem nie pochwaliłaś :P
    Niech się dobrze nosi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier bardzo ładniutki, Pierścionek zresztą też.

    OdpowiedzUsuń
  4. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń
  5. Assai boni artìculu ya, saria ancu megliu s'ellu l 'ultimu affirmazioni di cchiù, cuegghiè di bombe in attirannu cuegghiè. cuntinuvà à riguarda lu scrusciu da u zahra magazinu capre nutizia è più grandi in Indonesia per u vostru bloggu (a riescita) è sempre riisciuti
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń