wtorek, 10 kwietnia 2012

TAG: 50 pytań do...


Zasady:
1. Napisz od kogo otrzymałaś tag i zamieść link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
2. Wklej logo tagu wpisując wcześniej swój nick.
3. Odpowiedz szczerze na 50 pytań zadanych w komentarzach pod notką.
4. Nominuj dowolną ilość blogerek, o których chcesz się czegoś dowiedzieć 

A więc, osobiście nie otagował mnie nikt:D Ale wiele dziewczyn pisało, że tagują osoby które mają ochotę wziąć udział w zabawie więc stąd ten tag :) Taguje wszystkie dziewczyny które tak jak ja czują się pominięte :))) I czekam na pytania :)

11 komentarzy:

  1. Od jakiego czasu prowadzisz bloga?
    Twój ulubiony typ butów?
    Masz ulubiony zapach perfum? Jak tak,to jaki ? :D

    Zapraszam do mnie, ten sam tag :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloga prowadzę od lutego, a więc króciutko..
      Hmmm chyba balerinki ale trampki też lubię :)
      Mam, dostałam je od chłopaka dkny be delicious i armani acqua di gioia:)

      Usuń
  2. Jakbyś miała się opisać w dwóch słowach:)?
    Ulubiony romans.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abitna optymistka :P
      Książka czy film? Książek mało czytam ale nie romanse, co do filmu to takich typowych romansideł raczej też nie oglądam.. :)

      Usuń
  3. plany na przyszłość ? :)
    Jakie 3 kosmetyki zabrałabyś na bezludną wyspę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ukończenie studiów, myślę już nad następnym kierunkiem chociaż nie wiem czy ten zapał będę miała pisząc za 2 lata magisterkę :) Chciałabym wyjechać na dominikane jest to moim wielkim marzeniem, i jak najwięcej zwiedzić świata za nim się "ustatkuję"
      Ciężko wybrać tylko 3.. no ale zabrałabym mleczko do opalania, balsam do ciała i lakier do paznokci:D

      Usuń
  4. A dlaczego Ty założyłaś bloga? ;)
    Lubisz swoje imię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym dzielić się z kimś moją pasją, bo mój TŻ już ma trochę dość słuchania i pokazywania mu różnorakich zdjęć:D
      Kiedyś nie lubiłam, dlatego że moje imię było rzadko spotykane większości to były Kasia, Ola, Asia, Marta, ale teraz polubiłam :)

      Usuń
  5. Jakie masz ulubione zajęcia oprócz malowania paznokci i prowadzenia bloga? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wychodzić ze znajomymi, ostatnio wkręciłam się w tv i lubię oglądać takie programy jak foxlife, tlc, ID discovery.. Lubię spędzać czas z moim psiakiem. A moją wielką pasją są podróże ;)

      Usuń
  6. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń