środa, 25 kwietnia 2012

Projekt Rainbow- Kolor Żółty

Tak wiem, znowu obsuwka :) Myślałam co tu zmalować ale nic nie wymyśliłam, więc pokazuję lakier Miyo o nazwie peacock pojemność to 8 ml/ ok 5zł. Pomalowałam dwie warstwy, lakier szybko wysycha, za tą cene naprawdę warto się skusić. Jako że na paznokciach było mi "za żółto" dodałam do niego czarnego krokodyla od wibo- kupiłam go bardzo dawno za 9,99zł.  Jak widać lakier nie jest matowy jak oczekuje tego producent. Lakier szybko schnie i tworzy niesamowite wzory, jedyny i duży minus za błyskawiczne ścieranie końcówek co można ujrzeć na zdjęciach..
Obiecuje że w tygodniu zielonym się wyrobię :)))))








Pozdrawiam,
Kamila

10 komentarzy:

  1. Żółty fajny ale w duecie z krokodylkiem super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. żółty cudowny- ten pękacz jest super ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. A lakiery miyo są dostępne może w Rossmannie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, myio musisz szukać np w drogerii jasmin bądź małych drogeriach.

      Usuń
  4. Świetnie z pękaczem - wygląda jak skorupa żółwia. Sam żółty też bardzo przyjemnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie i solo i ładnie z pękaczem

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przyjemny ten żółty- wcale nie "za żółty", z tym pękaczem też fajnie- super wzorek, wręcz artystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. MAjowe rozdanie http://kobieta-po-30.blogspot.com/2012/05/majowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń