wtorek, 17 kwietnia 2012

Projekt Rainbow- Kolor Pomarańczowy

Z tygodniem pomarańczowym jestem trochę spóźniona i jeszcze nie miałam dużo czasu żeby coś namalować a nie chciałam pomalować paznokci tylko kolorem pomarańczowym bo chyba nie o to chodziło w tym projekcie.. Więc również poszłam trochę na łatwiznę i zmalowałam pomarańczowy french- w sumie całkiem ciekawie to wygląda.. Bazą do końcówek był lakier firmy Avon- Orange Creamsicle, co do lakieru to jeszcze się nie wypowiem bo czeka w kolejce do pomalowania paznokci :) Tak, wiem kreski wyszły trochę krzywo ale tak jak wspominałam miałam bardzo mało czasu i malowalam "po nocy''.  Postaram się wrzucać częściej notki:)))




Aaaaa i bym zapomniała:D Przedstawiam Wam dwa moje nowe nabytki, które wygrałam w konkursie u Kasi

A oto te cudeńka: 
Orly- jealous, much?
Orly- cotton candy



9 komentarzy:

  1. ładne lakierki które wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne kolorki Orly i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne te pomarańczowe końcówki :)
    gratuluję wygranej :)
    i zapraszam na moje pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te końcóweczki :)

    a co do wygranej gratki- piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Optymistyczny mani :)
    Dobrze, że paczuszka doszła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery są bajeczne:) Szczęściara:) Fajny mani, lubię kolorowe frenche.

    OdpowiedzUsuń
  7. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń