sobota, 7 kwietnia 2012

Projekt Rainbow- Kolor Czerwony

Jako że w tym tygodniu miałam mało czasu, przedstawiam zmalowany na szybko czerwony french. Bazą był jumpy 154, srebrną kreskę namalowałam lakierem do zdobień firmy Golden Rose :) 
A teraz tak prywatnie pochwalę się że dostałam pracę i zaczynam szkolenie od wtorku z czego niesamowicie się ciesze :))) Na koniec miesiąca spodziewajcie się postu co kupiłam (a plany mam duże...)
Poza tym chciałam wszystkim blogerką złożyć serdeczne życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych- dziewczyny samych owocnych wpisów! :)


9 komentarzy:

  1. gratuluję, życzę powodzenia w nowej pracy :)

    bardzo ładne masz paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały mani! Szkoda, że moje ręce się trzęsą i uniemożliwiają stworzenie takiego.
    Gratuluję pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwestia wprawy:) ja na początku też tak miałam:)

      Usuń
  3. piękny mani :)
    powodzenia i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pazurki, manikiur prześliczny! Gratulacje z okazji pracy i Wesołych, zdrowych i udanych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię firmę golden Rose :))
    Gratuluję pracy. :] A w jakiej branży, jeśli można wiedzieć ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń