poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Bell 707+ Essence topper night in vegas

Witam wszystkich serdecznie w nowym miesiącu :))) Dzisiaj chciałam zaprezentować mój ulubiony nudziak od firmy Bell z serii Air Flow Lotus Effect nr. 707- krycie po jednej grubszej warstwie natomiast ja nakładam zawsze dwie bo kolor ładniej moim zdaniem wygląda, lakier schnie bardzo szybko. Co do trwałości to bell niestety sie nie popisało i tego samego dnia można zobaczyć starte końcówki. Za 10ml/zapłacimy ok 10zł. Moim zdaniem za tą cenę niestety nie opłaca się go kupić.. Mimo że kolory z tej serii są świetne :) 
Do bazy dołożyłam ostatnio zakupiony topper Essence 08 night in vegas i powiem szczerze, że przepadłam.... Lakier na zdjęciach wygląda zupełnie inaczej niż na żywo w wiosennym słoneczku. Przepięknie mieni się na pomarańczowo, zielono, złoty kolor.  Za 8ml płaciłam 7,99zł.  Zdjęć dużo bo lakier strasznie mi się podoba :D
Na zdjęciach mani 3dniowy.










8 komentarzy:

  1. ja mam tylko flejksy z my secret i dopóki ich nie skończę mam bana na takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ciemnym lakierze musi wyglądać super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taki topper ale z My Secret ;) ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam go już na jakimś blogu i mnie akurat nie 'porwał':)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ma taki top, tyle że z My secret ;D I lubię, chociaż hmm.. dawno nie miałam ;D Ale przyjdzie Słońce to będzie idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. musze miec ten top coat!! absolutnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń