czwartek, 15 marca 2012

Makijaż Sleek- Storm + TAG

Witam :)) 
Chciałam zaprezentować mój dzisiejszy makijaż dzienny :) Niestety zdjęcia za nic nie oddają tego jak wyglądał na "żywo". Dzisiaj było mało słonka więc nie złapałam odpowiedniego światła :( 






Makijaż wykonałam dwoma cieniami z paletki Sleek- Storm :


Do pomalowania rzęs użyłam tuszu Rimmel 1-2-3 looks. 


___________
Dodatkowo zostałam otagowana przez przyjemne-z-pożytecznym za co bardzo serdecznie dziękuję! :)



Zasady zabawy:
1. Umieścić link do bloga osoby, od której otrzymałam nominację,
2. Wkleić logo na swoim blogu,
3. Napisać 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie,
4. Otagować kolejnych 10 osób.
Ten tag przysporzył mi trochę trudności ponieważ nie lubię mówić o sobie :)
I to jest pierwszym faktem o mnie- Nienawidzę o sobie opowiadać, bardzo się stresuję przed wystąpieniami publicznymi, rozmowami o pracę itd.. wtedy zapominam języka w buzi :)
2. Uwielbiam lakiery do paznokci, moja kolekcja rośnie w bardzo szybkim tępię i momentami martwię się czy mój portfel to wytrzyma ;D Poza lakierami uwielbiam kupować kosmetyki i biżuterię. Ogólnie kocham zakupy :D
3. Moją kolejną pasją jest pieczenie ciast, ciasteczek, i wszelkiego rodzaju gotowanie. Sprawia mi to nie samowitą radość, tylko szkoda że tak mało mam na to czasu..
4. Jestem strasznym leniuchem i mogłabym spać co najmniej do 12 :) Co za tym idzie że nie cierpię rano wstawać :(
5.Uwielbiam czekoladę Wawel- Michałki Białe ♥
6. Od dobrego roku wybieram się na prawo jazdy, ale ciągle jest to "coś"
7. Moim wielkim marzeniem jest wyjazd na Dominikanę ahh..

Taguję wszystkie dziewczyny które nie brały udziału w zabawie! :)

10 komentarzy:

  1. 2, 3, 4 i 5 - mam tak samo, świetna ta paletka.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż, piękna paletka

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak tam rozmowa ? Ja nigdy nie mogę nic mądrego sklecić :D Ale mam plan co by się poryczeć na którejś rozmowie, bo już bez pracy oszaleje ...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny i delikatny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem posiadaczką dwóch paletek sleek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wreszcie zakupić jakąś paletkę Sleek ;). Niby tylko 2 cienie, a fajny makijaż, taki delikatny ;).


    + Dodaję do obserwowanych ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolorki, lubię takie ;-)Wiesz ja też bardzo lubię gotować i piec ciastka :-) Obydwoje, z mężem, lubimy :-) Musisz też w takim razie kulinarnego założyć, jak my, i dzielić się swoimi pasjami od kuchni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię gotować, ale niestety nie mam na to czasu.. :)

      Usuń
    2. Z tym czasem to masz racje, jeszcze na gotowanie jest, bo zawsze cosik jemy pysznego, ale robienie zdjęć i notki, to już trocha czasu potrzebują ;-)

      Usuń