środa, 28 marca 2012

Makijaż dnia

Z powodu ostatnich dni, mojego złego samopoczucia psychicznego tzw. dołka nie miałam weny na namalowanie czegoś.. Przyszła poprawa więc wrzucam dzisiejszy makijaż wykonany cieniami Avon z serii onyx lustre (potrójne cienie do powiek) o odcieniu onyx quartz. Recenzja o cieniach jutro :)) Ponieważ są naprawdę warte uwagi :-)
Oczywiście jak zwykle zdjęcia nie oddają rzeczywistego uroku :(








Uzyłam dwóch kolorów z pokazanych poniżej cieni:




I trochę prywatnie- zdjęcie z moja modelką :))) Z serii "no daj Pani buziaka"

11 komentarzy:

  1. ładny naturalny makijaż :) jestem ciekawa tej paletki, bo czaiłam się na nią swojego czasu ale zapał ostygł :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ghr! Nienawidzę kredki na linii wodnej! (chyba, że biała) a tak poza tym, to spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kredkę na linii wodnej :) ale zdaje sobie sprawę że nie każdy lubi :)

      Usuń
  3. śliczny makijaż :)

    boski psiak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje wszystkim z osobna za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki delikatniutki:) Znając mnie, to dodałabym jeszcze kreskę do niego:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, delikatny makijażyk;)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń