wtorek, 20 marca 2012

Essence Very berry+ Bundle Monster 224

Ostatnio mam strasznego lenia i brak pomysłów na zdobienie paznokci, więc postanowiłam wykorzystać stempelki żeby nie nosić ciągle jednego koloru.. Bazą był lakier essence 41 very berry, który kupiłam na wyprzedaży za 3,99zł/5ml, do stempli użyłam białego lakieru essence z serii stampy polish w kolorze białym- ok. 6,5/5ml. Lakier strasznie zgęstniał i obawiam się że niedługo wyląduje w koszu, niestety.. Jak by tego było mało złamał mi się paznokieć drugi i nie wiem co robić, zapuszczałam je od "nowa" i co teraz znowu spiłować do zera? :( Powiedzcie macie jakieś rady co do moich skórek które są w opłakanym stanie chyba przez kuracje z odżywką eveline 8w1..


27 komentarzy:

  1. Ja nie zbyt lubię stempelki, naklejki itd. To troszkę pójście na łatwiznę, ale ogółem jest bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stempelki i naklejki są dobrym wyjściem gdy jest mamy mało czasu lub nie mamy weny :) Ja lubie stemple bo można zrobić świetny mani nimi :)

      Usuń
  2. Studia przyjemne :D Właśnie dzisiaj skończyłam kolejne praktyki i padam na twarz :D Gorzej niestety z pracą przez studia (piątek (!), sobotę i niedziele mam zajęcia) nic nie mogę znaleźć - jeszcze ani jednego semestru nie opłaciłam sama :/ :( I powoli zaczynam wątpić w możliwość znalezienia pracy w zawodzie ;( Ale jak już zaczęłam to skończę ;) I pewnie jeszcze magistra zrobię, ale pracy mieć nie będę ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. takie też są fajne :D:D

    pozdrawiam i zapraszam ... dodajemy ?? :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam kolejną kosmetyko-maniaczkę;*
    Jestem "świeżynką" w waszym wirtualnym świecie, ale mam nadzieję że się tutaj zaklimatyzuję ;].

    świetny pomysł z tymi stempelkami, a jaki świetny efekt!:) Dzięki, muszę spróbować!

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Buziaki;*

    Lilciunia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dasz radę :) Witamy serdecznie :)))

      Usuń
  5. Slicznie wygladaja te stempelki! Gdzie mozna takie dostac i w jakies sa cenie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bundle monster mozna kupic na amazonie. Za 25 blaszek zaplacilam 17funtow. Jest tez tansza alternartywa jak stemple z essence dostaniesz je w naturze lub drogerii jasmin za komplet- blaszka+zdrapka+stempel zaplacisz ok 13zl. :-)

      Usuń
  6. nie wiem czemu ale mi nie odbija z tej gabeczki na paznokiec. wina gabeczki czy lakieru?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakim lakierem probowalas? Ja pod ta gumke wlozylam wacik bezpylowy zeby ta gumka odstawala. Lakier nakladam na pol wybranego wzoru i zdrapuje stara karta:)

      Usuń
  7. ładniutkie :) taki wiosenny wzorek :)
    Pozdrawiam )

    OdpowiedzUsuń
  8. sama lubię używać stempelków bo efekty sa bardzo ładne, w Twoim przypadku jest tak samo :) bardzo mi się podoba to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne! p.s. zapraszam na konkurs Orly Cool Romance :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt - koniecznie muszę zerknąć na te stempelki w naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie to wygląda, przypomina mi pisanki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha! Ale cudeńka! Pięknie wyglądają pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękny wiosenny wzorek na paznokciach :-)

    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do mnie
    mam nadzieję, że Ci się spodoba zostaniesz na dłużej i poobserwujesz

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny wzorek !\
    co do paznokci to najlepiej spiłować wszystkie jeśli jeden się złamie - a przynajmniej ja tak robię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi było strasznie szkoda że musiałabym spiłować wszystkie paznokcie, dlatego czekam aż odrośnie złamany paznokieć a resztę bede stopniowo piłować:D

      Usuń