wtorek, 13 marca 2012

Avon- Loving Lavender

Chciałam Wam dzisiaj przedstawić nowość z katalogu 4- lakier o nazwie loving lavender. Lakier jest o pięknym pastelowym kolorze, o kremowej konsystencji. Lakier kryje przy jednej grubszej warstwie, natomiast ja wolę standardowe dwie :) Jak dla mnie lakiery z Avonu są dobre, ładnie się trzymają, mają dobry pędzelek i sporą pojemność. Schnięcie w normie. Za 12ml zapłacimy w promocji ok 12zł.
Kolor najładniej odzwierciedla zdjęcie nr 3 :)
PS. Pojawiły się bąbelki które nie są winną lakieru, lecz odżywki Eveline 8w1, zauważyłam iż jak postoi trochę dłużej "otwarta" (używam tego opakowania ok 2 msc) to nie nadaje się już na bazę pod lakier :(



10 komentarzy:

  1. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny,przyjemny kolorek lakieru. Mam podobny, tylko, że z inglota:))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolor, pewnie będzie się dobrze prezentował w lato, na opalonych dłoniach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Otagowałam Cię zapraszam do zabawy (jeżeli już odpowiedziałaś na ten tag to przepraszam za przeoczenie) ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam lakiery avon za ich kolory :))

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń